patat Epos Diensverskaffer
Internet Diensverskaffer
Internet Konneksies
Webtuiste Huisvesting
Draadlose Internet &
Netwerk Diensverskaffer
VOiP Telekommunikasie

Tuisblad | ADSL Konneksie | Web Huisvesting | Wie is Ons | Kontak Ons | Pryslys | Gratis Inligting | Weer

ADSL Konneksies
Die doel van ADSL tegnologie is om hoŽspoed toegang ( "broadband" ) te verskaf aan kliŽnte se lokale telefoonlyn, sonder die uitgawe om die huidige koper bedrading tussen die huis of kantoor en Telkom te vervang. Tussen Telkom en die Internet moet ander tegnologiŽ ontplooi word om aan die gebruiker 'n Internet konneksie te verskaf.
Die hoŽvlak diagram hieronder, illustreer die komponente betrokke in die lewering van ADSL in Suid-Afrika.


'n Gebruiker wat 'n ADSL konneksie wil hÍ moet eers 'n ADSL lyn bestel vanaf Telkom en dan 'n ADSL modem ( beskikbaar by CompuMission ) koop. Hierdie modem MOET goedgekeur wees deur ICASA. 'n ADSL modem kan gekonnekteer word aan 'n rekenaar via 'n Ethernet ( RJ 45 kennekteerder ) of 'n USB kabel, afhangende van die tipe ADSL modem wat jy gekoop het. Die gewone prosedure om 'n ADSL lyn te bestel sluit in die opgradering van jou huidige analoŽ telefoonlyn. By die plaaslike Telkom termineer die ADSL lyn op 'n 'DSL Access Manager' (DSLAM), wat dan die gebruiker konnekter na Telkom se ATM Netwerk. Elke punt waar ADSL beskikbaar is het 'n konneksie terug na die ATM netwerk. By die punt waar die konneksie inskakel by die ATM netwerk is daar soms 'n bottelnek.

Verkeer vanaf ADSL gebruikers beweeg na die ATM netwerk na 'n middel met die naam, Edge Servie Router (ESR). Die middel is verantwoordelik vir die legalisering van versoeke na die relevante Internet diensverskaffers, sodat die gebruikers Internet toegang kan kry.

ADSL is bekend as "altyd-aan" tegnologie. Dit beteken gebruikers hoef nie 'n oproep te maak om te konnekteer na die Internet nie. Die ADSL lyn is altyd gekonnekteer na die plaaslike Telkom en is altyd beskikbaar. Telkom en ander Internet diensverskaffers mag wel enige sessie diskonnekteur as daar 'n tydperk verbygegaan het waar daar geen aktiwiteit op die lyn was nie. Dit forseer gebruikers om periodiek in te 'log'. Gebruikers betaal nie vir die hoeveelheid tyd wat hulle gekonnekteer was nie - die maandelikse lynhuur verskaf voortdurende toegang.